SÄMSTA UPDATE EVER!!!

Ja,ja, jag vet jag har inte bloggat på HUNDRA ÅR!! Men jag har haft mycket att göra. :)
Nee nu ljuger jag! Jag har haft jätte mycket tid på mig att blogga! xD jag är en dålig människa!! Hir som helst så ska jag till träningen om typ 20 minuter. Jag kanske måste cykla!!! Fast jag tror inte det, jag menar det är kolsvart ute och mina lampor på cykeln är skit dåliga! Man ser nästan en meter framför sig. Och den meter är det knappast man ser mycket på. Nu tänker jag lämna er och återgå till mitt tråkiga liv. :D SES!
// Astrid
En fin bild på mig och min musmatta :P Det är allt ni får se av mig! [För nu] Ena min hand ser större ut än den andra men det är inte så i verkligheten <3



PS.
Jag lovar att blogga lite mer framöver :P

Kommentarer
Postat av: Ella

Du sa att du skulle börga blogga mer i förra inlägget också. HAHAHAHA XD

2011-10-15 @ 11:24:42
URL: http://guitartwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0