Läxorna gör mig galen!!!

Ja, om ni inte viste det så har ju jag coh Mai börjat 6:an nu. Och skilnaden mellan 6:an och 5:an är JÄTTE JOBBIG!
Jag har så sjukt mycket läxor så det är inte sant!! Ok, jag kanske överdrev lite men bara lite! -.O
Men det kanske bara är våran konstiga skola. Men det är tyvärr så att en massa läxor och en liten Astrid inte riktigt går ihop! Och så måste jag spela MSP och det gör det hela bara ännu värre!! GAH! Jag blir galen! Den Här veckan hade vi:

  • Matte
  • Svenska
  • Franska
  • Engekska
  • So (PROV!!!)
Och kanske något mer jag minns inte.
Som ni ser så har jag bara engelskan kvar. Men den är den jobbigaste! Jag måste skriva en uppsats om Scotland. Tills imorgon!! Och jag har typ inte ens börjat än!! xD Jag kommer dööö! Hur som helst så hoppas jag att du har det bättre än jag och att du fortsätter att ha det så. SES <3333
// Astroid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0