Haha,var bara tvungen

Haha,hittade den på facebook för några dagar sedan. men sen när astrid la upp en kan jag också lägga upp en.
Fast min har resultat. och jag verkar vara ganska lugn

[x] Varit på sjukhus
[] Åkt Ambulans
[] Brutit något
[x] Stukat något
[x] Sträckt något
... [] nåt har gått ut led
[] Blödit från huvudet
[x] Blödit från Ansiktet
[] Blivit Skjuten av luft pistol
[x] Blivit Sparkad
[x] Bränt Dej
[] Fått sprickor i Skelettet
[] Fått Sy
[] Blivit Opererad
[x] Skurit dej
[x] Slickat ditt blod
[] Fått Hjärnskakning
[] Förlorat medvetandet
[x] Slagit ut en tand
[] Slagit ut flera tänder
[x] ramlat ner för en trappa
[] ramlat med cykel och skrapat upp hela benet

Resultat: 10
1-4 Du är relativt lugn!
5-9 Ta det lugnt i fortsättningen
10-14 du är en rätt så stor idiot
(15-22 jävla idiot)

ja,jag har slickat mitt blod. Jag skulle testa hur de är att vara en vampyr. det var inte alls gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0